۱۳۸۹/۵/۲۸

لاغری با خوردن

لاغری با خوردن



رژیم غذایی و لاغر شدن مسئله ای است که امروزه همه جهانیان را گرفتار خود کرده است، بیشتر افراد تصور می کنند برای لاغر شدن باید دست از غذا خوردن بکشند، اما می توانید با صرف نوشیدنی ها و غذاهای مناسب، متابولیسم بدن خود را بالا برده و کالری بسوزانید، زیرا میزان کالری مواد غذایی اهمیت دارد، بنابراین با مصرف موادغذایی چربی سوز و یک برنامه ورزشی متعادل و منظم وزن دلخواه خود را داشته باشید.
● آب ها
مطالعات نشان می دهد، نوشیدن آب موجب کاهش وزن می شود. متابولیسم بدن با نوشیدن هشت لیوان آب در روز ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند، علاوه بر این موجب کاهش اشتها و دفع سدیم و سموم بدن و از بین رفتن نفخ و باد شکم می شود.
● سیب و گلابی
مطالعات نشان می دهد، افراد چاقی که در رژیم غذایی خود سیب و گلابی را گنجانده اند، نسبت به افراد دیگر بیشتر وزن کم می کنند. این دو میوه سرشار از فیبر است و چون کم کالری بوده، موجب برطرف شدن احساس گرسنگی می شود.
● گریپ فروت
این میوه سرشار از ویتامین C است و موجب پائین آمدن سطح انسولین خون و در نتیجه کاهش وزن می شود، بنابراین سعی کنید با هر وعده غذایی نصف گریپ فروت بخورید.
● محصولات لبنی کم چرب
مطالعات نشان می دهد، محصولات لبنی به کاهش وزن کمک می کند. به عنوان مثال ماست کم چرب منبع غنی از کلسیم است که می تواند به کاهش وزن کمک کند، بنابراین مواد لبنی کم چرب را سه تا چهار وعده در رژیم غذایی خود بگنجانید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر